Pojkar vill, killar kan

Vissa killar är så omogna.
Lr rättare sagt, alla (iaf i våran klass) nästan alla, det finns alltid undantag.
Dom visar ingen respekt.
Dom tror att dom är så jävla coola.
Deras humor är sjuk störd,
dom skämtar om varann.
Dom kan komma fram till en:
-Du ser ut som en flodhäst!
Nä, jag bara skojja.

Fattar dom inte att man blir sårad?
Även om man försöker skratta med så innerst inne är man helt förstörd.
Om man ringer klickar dom bara på upptaget,
dom kan inte ens svara & säga att dom inte har tid att prata.
När dom klickar upptaget kan dom väl iaf skicka ett sms:

jag kan inte prata nu, jag ringer dej sen
elr
jag kan inte prata nu, ring mej sen
elr
jag kan inte prata nu, var det viktigt?

Dom kan inte ens skicka ett sms,
okej, jag förstår om man har slut png,
men då kan man väl svara & säga att man inte har tid.
Man blir sårad.
Ni killar kanske inte fattar det,
men så är det,
så kmr de alltid att vara.

Så tänk på det,
ni sårar varje gång ni klickar en.

Jag vill byta skola,
jag vill flytta.
Jag vill flytta ngnstans vars det finns mogna killar,
problemet är väl att det inte finns ngt sånt ställe?
Alla killar är inte såhär,
men dom flesta är det.
Så jag säger till er där ute:

VÄX UPP FÖR FAAN!!


Håll med mej tjejer att killar är så omogna,
men att det finns några som inte är det?

Men till er killar som inte är det vill jag bara säga:

BRA, FORTSÄTT SÅ! :)


Varför?

Allt ska handla om vad man har för kläder & hur man sminkar sig.
Det krävs mod för att ha sin egen stil.
Alla vågar inte säga vad dom tkr.
Men dom som vågar, det är bra.
Dom som inte vågar,
ni kan ju börja med nåt litet som att svara ärligt om ni gillar en låt elr inte.

Själv har jag lite problem med det.
För en kompis ska alltid ifrågasätta mig
om jag säger vad jag vill bli när jag blir stor,
mina drömmar osv.

 
Learn it, live it, love it


♥HugGirl♥


Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: det hoppas jag med :)

2010-03-18 @ 17:38:10
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0