Kärlek är...

Något helt underbart <3

Man kan älska sin bror lr syster, mamma lr pappa, flickvän lr pojkvän, mormor lr morfar, farmor lr farfar.
Jag är säker på att alla älskar någon.
Kanske en kompis lr en släkting.
Jag har en vän, jag älskar honom <3
Han är underbar, han gör livet lättare, han finns där.
Jag litar på honom & han kan lita på mej.
Jag har känt honom sen jag var liten, men vi har inte pratat så mke.
Man kan säga att jag lärde känna han för bara nån vecka sen.
Ändå vet han mer om mej än vad mina kompisar som har känt mej i flera år vet.
Jag skulle inte klara av att leva utan han.
Om inte han fanns skulle allt kännas jobbigt.
När jag pratar med han känns allt bättre.
Om jag är ledsen när jag ringer honom så kan jag vara glad när jag lägger på.



Jag hoppas verkligen att alla har en sån vän som jag har <3


Glöm dina bekymmer,
imorgon kommer nya.



♥HugGirl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0