fixa bloggen nästa! :)

jag ska strax börja fixa bloggen, men jag skriver lite först för det är inte säkert att jag hinner göra de sen.

Min blogg kmr nog inte handla om allt jag gör, och om allt galet som jag är med om, tyvärr ;)
Den kmr handla om saker som händer, inte saker jag gör som typ nu sitter jag vid datan, idag har jag shoppat de o de osv. Ni kmr märka vad jag menar, om de händer nåt sånt :) och jag kmr nog skriva olika historier men jag kmr byta ut namnen så dom jag skriver om heter egentligen nåt annat, det är för att få minde tjorv i allt. jag kmr kanske hitta på endel historier, men jag skriver de isf.

Jag vill inte avslöja mitt namn, inte ännu iaf, jag säger bara att jag är en tonårstjej som har börjat blogga o hoppas på andras synpunker o många läsare :)

Om det är nåt som ni tkr jag borde ändra på i min blogg så säg det gärna till mej, även om det kanske sårar lite

Hellre såras av sanningen än att glädjas åt lögnen


♥ Huggirl ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0