:'(

VarförVarförVarför?

Jag är inte sur på dig.
Du måste tro på mig.
Jag ryser, jag är ledsen.
Det känns inte rätt.
Vi borde egentligen prata i telefon
& snacka om hela världen.
Jag vet att du inte gillar mig nu,
men du måste bara förlåta mig.
Jag är inte sur på dig,
& defenitivt inte för att du var med nån annan än mig.
Jag har inte snackat skit om dig.
Jag kan inte bevisa det,
jag förstår om du inte föråter mig.
Jag trodde jag gjorde nåt bra,
men det gjorde jag inte.
Jag gjorde det för din skull,
men allting blev fel.
Jag vet att du har varit med om mycket,
& inte kommer acceptera mer skit.
Jag förstår dig.
Men du måste tro på mig.
Det jag gjorde förr kommer aldrig upprepas,
om det är det du tror.
Jag skulle aldrig göra nåt sånt igen,
absolut inte mot dig <3.
Allt blev fel när vi började på våran skola,
jag tycker att det är roligare nu,
men jag saknar ändå gamla tider,
vi hade jätte roligt.
Vi hade kunnat göra lika galna saker som då,
bara du förlåter mig <3.



Shit happens, life goes on
Det känns verkligen inte så nu...


♥HugGirl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0