...

Jag har börjat få ordning på mitt liv,
lugnat ner mig osv.

Idag var jag hos min kompis.
Han var glad enda tills han började smsa med en av hans kompisar.
Hans kompis skrev jätte taskiga saker,
han började gråta,
när han fick ett sms,
så tog han en kniv o viftade med den,
han tänkte hugga av sin egen arm.
Men han gjorde de som tur var inte.
Ingen är direkt snäll mot honom,
bara jag o nån få till.
Han bråkar mycket med sin pappa,
och folk sprider rykten som inte är sanna om honom.
Han är less på livet.
Så jävla less på att inte få respekt.
Han gick runt i huset nåt varv,
och sen hittade han ett rep.
Han satte fast repet där en lampa egentligen ska vara,
ovanför deras soffa.
Han tänkte hänga sig.
Jag försökte prata med honom,
lugna honom.
Till sist tog han ner repet.
Men efter ett tag försökte han igen.
Men han gjorde de inte.
Sen gick han till trappen ner mot källaren.
Han satte sig på huk,
och ramlade neråt.
Han ramlade en bit ner,
han skrek av smärta.
Jag sprang såklart efter honom.
Jag hjälpte honom upp.
Nu hoppas jag att han har lugnat sig.
För jag bryr mig verkligen om honom.
Jag älskar honom <3

Tänk er för innan ni skriver något,
även om ni egentligen inte menar det,
ni kan faktiskt mörda med ord


♥HugGirl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0